Splošni pogoji poslovanja

To so splošni pogoji poslovanja spletne trgovine TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.


SPREJEMANJE NAROČIL

Potrošnik lahko svoje naročilo odda 24 ur na dan, 7 dni v tednu v spletni trgovini, z dodajanjem izdelkov v spletno košarico.

Blago je v spletni trgovini in je potrošnikom na voljo do odprodaje zalog. Potrošnik v spletni trgovini kupuje na način, da po želji blago dodaja ali odvzema v svojo »nakupovalno košarico«. Blago označi ter izbere zaželjeno velikost izdelka v kolikor je to možno. Pred končno potrditvijo naročila s klikom na gumb "Naročam", mora kupec izdelek dodati v svojo košarico s klikom na gumb z nazivom "Dodaj v košarico". Ponudi se možnost nadaljevanje nakupovanja ali oddaje naročila. Pri izbiri "oddaje naročila" se odpre postopek naročila. V prvem koraku se kupec lahko prijavi kot gost ali pa se vpiše kot obstoječa stranka oziroma izvede registracijo. V primeru izbire prijave kot gost, mora kupec v 2 koraku vnesti svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, telefonsko številko, e-pošto). V primeri izbire prijave kot obstoječa stranka ima možnost popravka svojih podatkov oziroma nadaljuje s 3 korakom, možnosti pošiljanja. V 4 koraku kupec izbira med možnstjo plačila. Izbira lahko med plačilom po povzetju in plačilo po predračunu. Če podatkov ne vnesete pravilno, ne boste mogli nadaljevati z nakupom. V kolikor se strinjate s pogoji uporabe se zavezujete tudi k obveznosti plačila zneskov navedenih v danem naročilu. Ko boste preverili podatke, kliknite gumb »Oddaj naročilo«. S tem je pogodba sklenjena.

Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti, kot tudi varstvo podatkov. Pogodba je sklenjena na daljavo izključno v slovenskem jeziku. Podjetje bo shranilo pogodbo oziroma strinjanje z splošnimi pogoji, ter bo le to dostopno na zahtevo potrošnika. Po potrditvi naročila je le-to dokončno in oddano ter sprejeto v informacijski sistem ponudnika in ga ni več možno spreminjati.


PLAČILNI POGOJI

Ponudnik potrošnikom omogoča naslednje način plačila:

  • ob prevzemu z gotovino ali kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta).
  • z nakazilom na račun podjetja (po predračunu).

Naziv:

TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.

Loška cesta 8A

1358 Log

TRR: SI56 6100 0001 8579 533

Banka: Delavska Hranilnica

Namen plačila: navedite svoje ime in priimek

Telefonska številka: 031/608 – 268 ali 041/ 732 - 092 ( cena dohodnih klicev se obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja)

ID za DDV: SI30008832

Matična številka: 8113351000


DOSTAVA NA DOM

V spletni trgovini TOP BOUTIQUE spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p. strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga oz. dobavi blaga v najkasneje 7 delovnih dneh. Naročila prejeta do 12. ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.


Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob nakupnem postopku. Ker želimo, da je dostava hitra in popolna, bomo vašo telefonsko številko in naslov posredovali kurirski službi, da vas lahko obvestijo o dostavi.

V kolikor vas ob dostavi paketa ne bo doma, vam bo kurir dostavne službe pustil obvestilo.

Naše pakete dostavlja dostavna služba GLS Slovenija. Znesek naročila boste lahko GLS kurirju plačali z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru plačila s kartico (z njo lahko plačate kurirju in v nekaterih paketnih enotah) se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun. V primeru plačila z gotovino, vam ni potrebno plačati dodatne 1,43% provizije.

Če vas ob kurirjevem prihodu ne bo doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 50) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na teh kontaktih se lahko dogovorite za ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov ali pa v Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

TOP BOUTIQUE spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p., lahko kadarkoli spremeni ponudnika dostave naročenih izdelkov.

STROŠKI DOSTAVE

Strošek dostave znaša 3,6€ z DDV. Pridružujemo si pravico do spremembe cen po predhodni objavi.

PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbe, reklamacije in zahtevke iz naslova stvarne napake lahko uporabniki strani in kupci pisno pošljejo na elektronski naslov info@top-boutique.si ali na naslov:

TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.
Loška cesta 8A
1358 Log pri Brezovici
Slovenija

Postopek obravnave je zaupen. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva za sporazumno izvensodno rešitev sporov. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.


PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V roku štirinajstih dni od prevzema pošiljke imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razlogov za odstop od pogodbe. Sporočilo o odstopu od pogodbe pošljite pisno. V ta namen lahko uporabite spodaj napisani obrazec. Odstop od pogodbe lahko izrazite pisno tudi na drug način; pomembno je le, da gre za nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

Odstop od pogodbe pošljite na elektronski naslov naslov: info@top-boutique.si

ali po pošti:

TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.
Loška cesta 8A
1358 Log pri Brezovici

Odstop od pogodbe lahko izvedete tudi z vračilom pošiljke brez komentarja. Če se iz okoliščin ne ugotovi drugače, se vračilo pošiljke blaga brez komentarja razume kot izjava o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da ste odstopno izjavo podali pravočasno, če izjavo o odstopu od pogodbe pošljete pred potekom roka za odstop od pogodbe ali če pošljete blago brez komentarja pred pretekom odstopnega roka.

Vzorec odstopa od pogodbe:

Pošljite pisno izjavo na elektronski naslov : info@top-boutique.si oz. po pošti na naslov

TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.
Loška cesta 8A, 1358 Log pri Brezovici

Spodaj podpisani ________________ (Ime in priimek), __________________(naslov) izjavljam, da odstopam od pogodbe o nakupu spodaj naštetega blaga: _________________________(naštejete blago). Blago sem naročil dne __________(datuma) ter prevzel dne_________________(datum), št. računa _________________. Original račun obvezno priložite ob vračilu blaga!

   Prenesi odstopno izjavo


V primeru odstopa od pogodbe, vam bomo najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo od vas prejeli sporočilo o vašem odstopu od pogodbe, vrnili plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja. Vračilo bomo opravili z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili v prvotni transakciji, razen, če smo se z vami izrecno dogovorili drugače. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Blago morate poslati nazaj nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu te pogodbe. Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če blago pošljete pred pretekom štirinajstdnevnega roka od odstopa pogodbe. Stroške vračila blaga po pošti plačamo mi.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednsoti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posldica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če zamudi 14 - dnevni rok za obvestilo o odstopu od pogodbe ali če blaga ne vrne pravočasno po odstopu od pogodbe ali če je blago nošeno ali brez etikete ali brez računa. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

1.o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2.o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3.o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4.o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5.o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6.o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7.o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8.o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9.o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10.sklenjenih na javnih dražbah;

11.pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12.o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13.o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja kupcu za stvarne napake na blagu. Kupec lahko pravico iz naslova odgovornosti za stvarne napake uveljavlja v roku dveh let po dostavi blaga.

Kupec mora pravice iz naslova odgovornosti za stvarne napake uveljavljati pisno z navedbo imena, priimka, naslova, številke računa ter z natančno navedbo napak na blagu. Potrošnik naj pošlje zahtevo na elektronski naslov: info@top-boutique.si.

Potrošnik na zahtevo ponudnika pošlje pomanjkljivo blago v preverjanje in na stroške ponudnika na naslov:

TOP BOUTIQUE, spletna trgovina, Mehrim Behrić s.p.
Loška cesta 8A
1358 Log pri Brezovici
Slovenija


ZASEBNOST

Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo veliko skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine TOP boutique, Mehrim Behrić s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje uporabnikove podatke:

• ime in priimek,

• naslov in kraj bivanja,

• kontaktno telefonsko številko,

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Top boutique zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov TOP Boutique.

IZDAJA RAČUNA

Top Boutique skupaj z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE

Vse cene so v EUR in vključujejo zakonsko določen DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.